Hold my beer, I've got this

För några dagar sedan så fyllde jag 29 som ni nog vet om. Här på Bali tar man varje möjlighet att fira, så min födelsedag var inget undantag. Det tog ca 2 dagar för mig att återhämta mig men det var det värt! 
Jag gör verkligen denna utbildning men några av världens finaste och bästa människor och de skämde bort mig precis hela dagen, fick enorma mängder choklad, drinkar, armband, halsband, drinkar, tårta, lunch ute och ännu mera drinkar. Samt ca 10 födelsedagssånger i alla dess olika former. Kan nog ha varit den bästa födelsedagarna jag har haft och då har jag ju ändå samlat på mig några stycken nu. 
Tyvärr hanns det inte med att ta så hemskt mycket bilder, var upptagen med att ha väldigt roligt i stället. 
Fick två tårtor, en från mina fina kompisar och en från Solid
 
 

 Enda bilden jag hade tid att ta under kvällen som spenderades på Xbar, Old Man's samt Sand Bar. 
 
Idag, tisdag, hade jag en så himla bra dag i vattnet. Så nu finns det bevis på att jag inte bara solar och festar här, jag surfar faktiskt också. Fast mest trillar jag. Och paddlar. Men idag fångade jag minsann flera vågor och det var nästan lika roligt som att fira min födelsedag (inte riktigt men det var banne mig fantastiskt!) 
 
 
 
 
 
 
 
Och såhär ser det faktiskt ut den största delen när jag surfar: 
 
 
Viktigt att skydda huvudet och hålla för näsan!


#1 - Eva-Lena

Det blir inte lätt att matcha den födelsedagen när du fyller nästa år😉

#2 - Malin

Woah, du ser ut som ett proffs!